maanantai 25. marraskuuta 2013

Kylmästä lämpimään

Vihdoinkin viime viikolla saatiin lunta maahan. Pimeä syksy taittuu edes hieman valoisampaan talveen. Päivät sen kuin lyhenevät, ja pimeys lisääntyy. Perinteisesti syksy on ollut masennuksen kulta-aikaa, ja niin varmasti oli myös nytkin. Aamulla herääminen sen kuin vaikeutuu, kun on vain pimeyttä pihalla avatessa silmät.

Vuodenajat ovat kuitenkin aikamoinen rikkaus. Ei kesäkään tuntuisi miltään, jos aina olisi kesä. Muutama talven fiilistelykuva kotipihasta otettuna.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti