sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Kuvia matkan varrelta

Olen tällä hetkellä ehkä oman mukavuusalueeni ulkopuolella. Sen sijaan, että kirjoittaisin pitkiä tekstejä, ajattelin, että voisin perustaa kuvablogin - kuvien kautta kertoa ajatuksiani.

Toki haluan myös kirjoittaa, eikä tämäkään blogi tule säästymään "kynän" raaputuksilta, mutta jos kuvat olisivat pääosassa. En ole mikään maailman tähtiluokan kuvaana - enkä haluakaaan olla. Otan kuvia vain omaksi ilokseni - muistokseni. Kuten sanotaan, yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Klisee tai ei, mutta mainitaan se nyt kuitenkin.

Ensimmäisessä postauksessani on kuvia Sanni-kummilapsestani, veljeni Juhan ja hänen vaimonsa Merin lapsesta. Sen pidemmittä puheitta itse kuviin.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti